Note: LucasForums Archive Project
The content here was reconstructed by scraping the Wayback Machine in an effort to restore some of what was lost when LF went down. The LucasForums Archive Project claims no ownership over the content or assets that were archived on archive.org.

This project is meant for research purposes only.

monique please help....another bug on level 4 ?

Page: 1 of 1
 hedie
05-28-2000, 3:52 PM
#1
He Monique,

Voor de zoveelste keer bedankt voor de savings (69 en 79). We zijn begonnen met 69, maar ook daar kwamen we maar een klein stukje verder. We zijn toen gauw overgegaan op 79 en dat lukte prima......totdat...we weer opnieuw vast kwamen te zitten bij punt 96 !!! We komen maar niet over het bewuste gat in de brug gesprongen (een bug of zijn we gewoon niet lenig genoeg om de sprong te maken...oude botten he?). Kun jij ons heeeeel misschien nog een keertje verder helpen (ik weet dat het eentonig wordt...maar toch...help needed) !!
Nou...de groetjes weer en tot horens of schrijfs

HETTY & DIESKE


[This message has been edited by hedie (edited May 30, 2000).]
 Monique
05-28-2000, 4:12 PM
#2
Hoi Hetty,

Ik ga even op zoek. Ik mail jullie zodra ik iets heb gevonden in die buurt.

Doei

------------------

Nou, ik heb 2 savings; eйn op 69 en ййn op 79. Ik krijg ze alleen met geen mogelijkheid de deur uit want het wordt steeds geweigerd. Ik heb problemen met mґn computer. Ga hem vanavond helemaal opnieuw installeren; ik hoop dat ik jullie morgen weer kan mailen.
Groetjes


[This message has been edited by Monique (edited May 28, 2000).]
 Mischaz
05-29-2000, 4:36 PM
#3
Hoi! Je hoeft er niet persй overheen te springen, je kunt er ook op springen. Maar dan wel heel snel doorspringen want de balk valt naar beneden!
Mischa
 Monique
05-30-2000, 5:40 PM
#4
Hoi Mischaz leuk dat je ook meekijkt.
Enfin bericht voor Hedie, mail is on its way!
Page: 1 of 1