Yes. I knew that.
Dinghy Dog: You say that you speak bad french, but you most certanly don`t, if you used no translation programs, which I am 100% sure you didn`t, so you don`t need to answer.
Feral: Je m`appelle. I think it`s called est, for east, but I`m not sure.
Without using anything: Posted by Dinghy Dog, now in English: Yes, I am 16 years, but it might not be evident, because I speak other languages well (not sure here), but it`s true, I am 16 years. I may speak french, but I speak bad (that`s not true). Frenchyd: Seattle is a nice town, right? I love/like the (insert something here) Jimi Hendrix is my favourite musician. I don`t like the Space Needle. I watch it often/never. (Don`t remember)
And now in norwegian, (I speak three, languages): Ja, jeg er 16 еr, men det er kanskje ikke sе tydelig, fordi jeg snakker andre sprеk bra, men det er sant, jeg er 16 еr. Jeg snakker kanskje fransk, men jeg snakker dеrlig fransk. Frenchyd: Seattle er en fin by, ikke sant. Jeg liker (something) Jimi Hendrix (is it Jimi or Jimmy or Jimy or whatever?) er min favorittsanger. Jeg liker ikke Space Needle (What?). Jeg ser aldri/ofte pе det.
Haha. I am tri-lingual.
------------------
<embed width="321" height="81" src="
http://www.geocities.com/blinkxxss/mangusb.swf">)
[This message has been edited by MagnusB (edited February 16, 2001).]